De inschrijving voor de DUTCH RETAIL EXPERIENCE AWARD 2014 is geopend.

Amsterdam, 27maart 2014 – Wie wordt dit jaar de opvolger van YOU ARE HERE uit Eindhoven, PIET ZOOMERS uit Den Bosch, RINSMA FASHION uit Gorredijk en HUTSPOT in Amsterdam, als winnaars van de DUTCH RETAIL EXPERIENCE AWARDS? Wie is in 2014 de publieksfavoriet? En wie is volgens de deskundige vakjury de meest opvallende retailer in zijn of haar deelgebied? Op zondag 13 juli 2014 weten we het. Dan worden de DUTCH RETAIL EXPERIENCE AWARDS weer uitgereikt. De Awards worden jaarlijks uitgereikt aan dé retailer die er het best in slaagt een beleving voor haar klant te creëren, die volledig van deze tijd is, waarin consumenten entertaint en geïnformeerd worden tijdens het winkelen. De inschrijving is vanaf nu geopend voor alle fysieke Fashion & Lifestyle winkels in Nederland, die zich onderscheiden in hun vernieuwende winkelconcept en passende winkelbeleving. Retailers kunnen zich inschrijven tot 24 mei 2014.

Dutch Retail Experience Award De Dutch Retail Experience Award is een landelijke retailprijs voor de winkels van nu! Een winkel die extra aandacht heeft voor bijvoorbeeld: bijzonder personeel, het assortiment, de service, een origineel interieur, narrowcasting, speciale evenementen en verrassende winkelruimtes. Er is momenteel van alles gaande in de retailbranche. Alles draait om een nieuwe manier van winkelen, het uitstralen van beleving. De Dutch Retail Experience Award is in 2012 tot stand gekomen om retailers die zich voor deze nieuwe manier van winkelen inzetten in het zonnetje te zetten. En om tegelijkertijd een positieve rol voor andere retailers te creëren. Retailers kunnen meedingen naar verschillende prijzen: - Vakjuryprijs Dutch Retail Experience Award - Publieksprijs Dutch Retail Experience Award - Retail Excellence Award, voor de gevestigde retailer die zich onderscheidt in langdurige klantenbinding. - Most Innovative Store Award, voor de jonge retailer die minder dan vijf jaar actief is en uitblinkt in originaliteit.

Fashion & lifestyle retailers kunnen meedingen naar één of meerdere van deze vier deelprijzen. Voor een deelnameformulier en informatie over inschrijven, procedures, voorgaande winnaars en de uitreiking op 13 juli 2014 stuurt u een email naar pr@goodbrandz.nl

28/3/2014