20 nominaties Dutch Retail Experience Award 2013

 

Twintig Nederlandse winkels zijn genomineerd voor de “Dutch Retail Experience Award” van 2013. Goodbrandz, agent en importeur van duurzame lifestyleproducten, maakt de winnaar bekend tijdens de Modefabriek in de Amsterdam RAI op 15 juli.

Genomineerden door heel Nederland
De genomineerden zitten door heel Nederland  van Vlieland tot Amsterdam. De genomineerden zijn: Amsterdam:  Hutspot en Sukha, Apeldoorn: Petit Merci,Borne: Leurink Mode, Eindhoven: You Are here, Etten-Leur: Stockholm Fashion, Gorredijk: Rinsma Fashion, Groenlo: Katoo Fashion, Haarlem: Brandmission,Huizen: Loft, ’s Hertogenbosch: Zoomers , Leiden: Maf , Oosterbeek: Meike Fashion, Oud-Beijerland: De Drukkerij Denim, Ravenstein: van Tilburg,Rotterdam: Now the Moodstore, Vleuten: Sterk Store, Vlieland: Eb en Vloed, Waalwijk: van Dijk , Zwolle: Eigen

 

Dutch Retail Experience Award
De Dutch Retail Experience Award is een landelijke retailprijs voor de winkels van nu! Na een succesvolle aftrap in 2012 is dit een jaarlijks initiatief van Goodbrandz, agent en importeur van duurzame lifestyleproducten. “Onze ervaring is dat de huidige consument meer zoekt dan een fysieke winkel. Deze prijs is er voor de inspirerende winkel van nu. Een winkel die extra aandacht heeft voor bijvoorbeeld: bijzonder personeel, narrowcasting, het assortiment, de service, een origineel interieur, speciale evenementen,  verrassende winkelruimtes voor de klant e.d.”, zegt Cécile Scheele, eigenaresse van Goodbrandz.

Publieksprijs
Nieuw dit jaar is de Publieksprijs. Naast de jury kunnen klanten hun favoriete winkel nomineren via het online stemformulier. Dus stem mee via:http://www.goodbrandz.nl/drea2013  Stemmen kan tot 1 juli.

Juryprijs
Naast de stemmen van het publiek telt het oordeel van een deskundige jury mee. De jury bestaat dit jaar uit: Cécile Scheele (juryvoorzitter en eigenaresse Goodbrandz), Harry Bijl (innovatie en inspiratiespecialist bij de brancheorganisatie InRetail),  Gea Eleveld(eigenaresse van Fashion-Up! en oprichter van online platform Fashion055), Robert van der Linde (eigenaar Global Moodmakers) en Ingrid Ploegmakers (Manager Marketing, Retail en Communicatie bij WPM. WPM ontwikkelt duurzame winkelgebieden).

3/6/2013