TRAININGEN

Benefits van duurzaamheid

We bieden personeelstrainingen aan retailers, zodat de kennis en kansen van duurzaamheid op de winkelvloer vergroot wordt. We nemen hen mee in wat hun benefits kunnen zijn, wanneer zij duurzaamheid meenemen in hun inkoopproces. Verschillende bedrijven hebben al gebruik gemaakt van deze trainingen, onder andere Gemeente Haarlem, de Bijenkorf en diverse MKB’ers.

Communicatie duurzaamheid

De trainingen hebben als doel om klantgericht te communiceren en de communicatie rondom duurzaamheid te optimaliseren. Na de training zullen de deelnemers in staat zijn om:

  • Klanten nog meer de persoonlijke aandacht te geven die ze verdienen
  • Meer oog te hebben voor de belevingswereld van de klant en hier beter op aan te kunnen sluiten
  • Bewuster te communiceren met klanten
  • Op het gebied van duurzame mode hun klanten proactief te adviseren

Daarbij zullen er verschillende onderwerpen aan bod komen om dit te realiseren.

  • Duurzaamheid: wat is dat eigenlijk?
  • Taakgericht – klantvriendelijk – klantgericht: wat is het verschil?
  • Aandacht: wat is aandacht, wat is persoonlijke aandacht?
  • Actief luisteren (LSD: luisteren, samenvatten en doorvragen)
  • Klantreis & klantbeleving
  • Winkelbeleving & Duurzaamheid

Heeft u interesse in een training of zou u hier graag meer informatie over willen ontvangen? Stuur dan een mail naar cecile@goodbrandz.nl. Samen kunnen we dan kijken naar de mogelijkheden en invulling van de training.

CONTACT

T +31 (0)20 21 00 134

M info@goodbrandz.nl

LOCATIE

Fashion House -.05

Kon. Wilhelminaplein 8-10

1062 HK Amsterdam